winter - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Corine Kooi - WaarBenJij.nu winter - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Corine Kooi - WaarBenJij.nu

winter

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

23 Januari 2010 | Oekraïne, Kiev

Hallo allemaal,

Eindelijk is ook hier de winter ingevallen. Na een beetje sneeuw in november en wat winterse dagen in december wilde het hier maar niet echt doorzetten. De eerste winters die ik hier meemaakte tien jaar geleden waren koud met heeeeel veeeeel sneeuw, en dat weken of zelfs maanden acher elkaar. De afgelopen jaren blijft het hier 's winters echter meer lijken op de Nederlandse herft... en daar wordt je niet vrolijk van.
Maar sinds van de week gaat het de goede kant op. Wat sneeuw, 's nachts een graad of 18 vorst en overdag een lekker zonnetje. Daarom ben ik vandaag even lekker met de kinderen uit het familiehuis naar een meer geweest om een wandeling te maken. Heerlijk was het!

Groetjes, Corine

• 27 Januari 2010 - 10:33

Marjanne:

Mooi daar bij het meer Corine van de Oekraine!!!